حضور بازیکن پرسپولیس در القطر منتفی می گردد؟

به گزارش پسرک کامپیوتری، این روز ها طرفداران پرسپولیس با دقت زیادی اخبار لیگ ستارگان قطر را دنبال می نمایند و نتایج، نام گلزنان و همچنین فهرست ترکیب اصلی و ذخیره این تیم ها به یکی از عادت های آن ها تبدیل شده و عمده دلیل این اتفاق هم حضور بازیکنان محبوب پرسپولیسی در لیگ این کشور است و باعث شده آن ها با وسواس بیشتری عملکرد این بازیکنان و تیم های شان را مورد ارزیابی قرار دهند.

حضور بازیکن پرسپولیس در القطر منتفی می گردد؟

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

البته بازیکنان پرسپولیس که در این فصل کوله بار خود را برای حضور در فوتبال قطر بسته اند روز های خوشی را در این کشور سپری نمی نمایند و اغلب یا به نیمکت نشینان محض در تیم های شان تبدیل شده اند یا با عدم ارائه فوتبالی جالب و تاثیرگذار، حوصله طرفداران تیم شان را سر برده اند تا این شایعه دهان به دهان بچرخد که آن ها قرار نیست خاتمه فصل قطر را در پیراهن هایی که به تن دارند ببینند و احتمال جدایی شان در نیم فصل پیش بینی می گردد.

همین شایعه طرفداران پرسپولیس را شادمان نموده که بازیکنانی که در ابتدای فصل دست سرمربی تیم شان را در پوست گردو گذاشتند و قید فینال آسیا را به خاطر پول زدند، حالا جایگاهی در تیم جدیدشان ندارند و با تجربه این شرایط می توانند متوجه تفاوت هایی که میان پرسپولیس و سایر تیم های آسیایی وجود دارد، بشوند.

بشار رسن در انتظار تصمیم سرمربی

بشار رسن که بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا جدایی پرسروصدایی از پرسپولیس داشت و موضوع جدایی او هنوز هم عامل اختلاف کادرفنی و طرفداران باشگاه با اعضای هیات مدیره این باشگاه است، این روز ها در قطر به سر می برد تا بعد از انجام یک ملاقات باقی مانده از نیم فصل اول لیگ ستارگان قطر و باز شدن پنجره نقل وانتقالاتی بتواند تیم جدیدش را انتخاب نموده و کار خود را در این تیم شروع کند.

اما موضوعی که درخصوص این بازیکن زمزمه می گردد این است که تیم القطر همان ابتدای فصل که خواستار به خدمت دریافت رسن بود و با مخالفت باشگاه پرسپولیس روبرو شد، برای نیم فصل لیگ ستارگان قطر قراردادی را با این بازیکن به امضا رساند تا بتواند در خاتمه زمان توافقش با سرخ ها، این بازیکن را به خدمت بگیرد.

حالا شرایط برای این باشگاه کمی حساس شده است چراکه آن ها با به خدمت گرفت 3 بازیکن در تابستان و اضافه کردن آن ها به 2 خارجی فصل قبل شان، فهرست 5 نفره بازیکنان خارجی شان را پر نموده اند و حالا برای به خدمت گرفت رسن، حتما باید نام یکی از این بازیکنان را از فهرست خود خارج کند.

مهدی برحمه مراکشی، آلخاندروی اسپانیایی، یوسف بلایلی الجزایری، علی کریمی ایرانی و آنتونی اکبوتوی نیجریه ای بازیکنان خارجی القطر در لیگ سال جاری هستند و آن ها اگر بخواهند رسن را به خدمت بگیرند باید یکی از این نفرات از جمع القطری ها خداحافظی کند.

این درحالی است که سرمربی القطر از عملکرد خارجی هایش رضایت کامل را دارد و برای خروج نام یک بازیکن و باز کردن جا برای بشار رسن دچار تردید شده است. حالا شنیده می گردد بشار همچنان در انتظار تصمیم القطری هاست که بتواند به قرارداد داخلی اش با این تیم پایبند باشد، اما اگر ظرف چند روز آینده اتفاقی در این زمینه رخ ندهد، محتمل است بشار از پیشنهاد های دیگری که در دست دارد استقبال نموده و آن ها را آنالیز کند.

نزدیکان بشار بر این باورند که او از تیم های الریان قطر که شجاع خلیل زاده در آن توپ می زند و الدحیل که رامین رضاییان را در خدمت دارد نیز پیشنهاداتی دریافت نموده و تنها منتظر معین شدن تکلیفش با القطر است.

شجاع در لیست مازاد نیست

یکی دیگر از بازیکنان پرسپولیسی که سال جاری راهی لیگ ستارگان قطر شده شجاع خلیل زاده مدافع چند فصل اخیر سرخ هاست که محبوبیت زیادی بین طرفداران پرسپولیس داشت، ولی با جدایی ناگهانی اش بسیاری از طرفداران خود را از دست داد و حالا کمتر پرسپولیسی متعصبی نام این بازیکن را می آورد.

شجاع خلیل زاده از زمانی که راهی الریان قطر شد چند مرتبه با مصدومیت ها مختلف روبرو شد و همین مساله باعث شد بازی های زیادی را از دست بدهد و نتواند مثل دوران حضورش در سرزمین سرخ ها یکی از اصلی ترین بازیکنان تیمش لقب بگیرد که فقط در زمان محرومیت ها از همراهی پرسپولیس بازمی ماند.

همین دوری از ترکیب اصلی الریان باعث شد خیلی ها بر این باور باشند که خلیل زاده هم مثل خیلی از ایرانی های حاضر در لیگ ستارگان قطر، در خاتمه نیم فصل به کار خود در این تیم خاتمه می دهد و باید به فکر تیم جدیدی برای خودش باشد. اما شنیده ها حاکی از آن است که سرمربی الریان از عملکرد این بازیکن تا به اینجا رضایت داشته و قصد ندارد او را در فهرست مازاد زمستانی تیمش قرار بدهد.

با این حساب حدس ها درخصوص تغییر تیم شجاع خلیل زاده در نیم فصل لیگ ستارگان قطر و همچنین زمزمه هایی مبنی بر بازگشت او به پرسپولیس را باید به دست فراموشی سپرد و او را همچنان با پیراهن زردرنگ الریان در رقابت های لیگ قطر شاهد بود.

مشکل عظیم الدحیل برای فسخ قرارداد با رضاییان

حضور رامین رضاییان در تیم الدحیل قطر در ابتدای فصل نقل وانتقالات این فصل لیگ ستارگان قطر برای همه ایرانی ها جالب توجه بود. این تیم که جزء یکی از متمول ترین و قدرتمندترین تیم های آسیایی به شمار می رود، با توجه به رقابت هایی که با باشگاه های ایرانی به خصوص پرسپولیس داشته به شدت مورد توجه و شناخت طرفداران فوتبالی واقع شده است و حضور یک بازیکن ایرانی در این تیم توانست نگاه ها را بیش از پیش به این تیم خیره کند.

رامین رضاییان با وجود عملکرد خوبی که در این تیم داشت و علی رغم پست بازی اش در دفاع راست توانست چندبار هم برای این تیم گلزنی کند، براساس اطلاعاتی که رسانه های قطری می دهند، در لیست مازاد الدحیل قرار گرفته و پیش بینی ها حاکی از این است که او در خاتمه نیم فصل باید این تیم پرقدرت را ترک کند.

حالا الدحیلی ها برای اینکه این بازیکن را در نیم فصل از فهرست خود خارج نمایند با مشکل عظیمی روبرو هستند و آن هم قرارداد 2 ساله ای است که این ایرانی در ابتدای فصل منعقد نموده و رقم این قرارداد هم به اندازه ای بالاست که اگر این تیم قطری بخواهد نسبت به فسخ قرارداد این بازیکن اقدام کند باید بار اقتصادی زیادی را به دوش بکشد.

براساس شنیده ها الدحیل ابتدا قصد داشت این بازیکن را به تیم دیگری منتقل کند تا از ضرر اقتصادی خود جلوگیری کند، اما مخالفت رضاییان با این کار دست آن ها را در پوست گردو گذاشته و باعث شده آن ها در فسخ قرارداد با رامین دچار تردید شوند.

رضاییان از مدیران تیم قطری خواسته اگر به دنبال فسخ قرارداد هستند مبلغ 2 ساله قراردادش را آماده نمایند و به دنبال ترانسفر او به تیم های دیگر نباشند، چراکه او میخواهد به شخصه تیم بعدی اش را انتخاب کند.

درخصوص رضاییان شنیده می گردد او از السیلیه قطر پیشنهادی در دست دارد و البته بعضی منابع غیرموثق از مذاکره پرسپولیس با این بازیکن نیز صحبت هایی را مطرح می نمایند.

ترابی فعلا هست

مهدی ترابی بعد از پیوستن به العربی روز های خوبی را سپری نکرد و بار ها دچار مصدومیت شد تا جایی که بار ها بحث احتمال جدایی او و قرار دریافتش در لیست مازاد مطرح شد، با این حال آخرین اخبار درباره ستاره سابق پرسپولیس حاکی از رضایت سرمربی اروپایی العربی از وی است و این یعنی فعلا خبری از جدایی او نیست.

فرهیختگان

منبع: فرارو
انتشار: 14 دی 1399 بروزرسانی: 14 دی 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1293

به "حضور بازیکن پرسپولیس در القطر منتفی می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور بازیکن پرسپولیس در القطر منتفی می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید