حسگر اثر انگشت گلکسی اس 10 مشکل ساز شد

به گزارش پسرک کامپیوتری، حسگر اثر انگشت موبایل گلکسی اس 10 سامسونگ دارای مشکلاتی جدی است و هر فردی می تواند آن را باز کند. به همین دلیل سامسونگ تعهد نموده این مشکل را حل نماید.

حسگر اثر انگشت گلکسی اس 10 مشکل ساز شد

به گزارش، اسکنر اثر انگشت موبایل گلکسی اس 10 سامسونگ از روز اول با مسائلی روبرو بود و کاربران نیز اعلام کردند اثر انگشتی که به طور سه بعدی پرینت شده، می تواند قفل دستگاه را باز کند.

حتی یکی از کاربران این موبایل در انگلیس نیز پس از خرید یک محافظ نمایشگر برای این دستگاه متوجه شد، هر اثر انگشتی قادر به بازکردن قفل موبایل او است.

اکنون سامسونگ اعلام نموده به زودی این مشکل را رفع می نماید. این شرکت بیانیه ای در رویترز منتشر نموده است. در این بیانیه آمده است: شرکت سامسونگ الکترونیکز از مسائل شناسایی اثرانگشت موبایل گلکسی اس 10 مطلع است و به زودی یک وصله نرم افزاری برای رفع کردن آن ارائه می نماید.

این مشکل چنان جدی است که بانک آنلاین KaKaobank در کره جنوبی به مالکان گلکسی اس 10 توصیه نموده تا رفع شدن این مشکل موبایل، قابلیت باز کردن قفل دستگاه با فناوری شناسایی اثر انگشت را خاموش نمایند.

هنوز معین نیست این مشکل از کجا سرچشمه می گیرد اما گلکسی اس 10 از یک حسگر اولتراسونیک برای ردیابی اثر انگشت استفاده می نماید. محافظ های نمایشگری که از جنس سیلیکون یا پلاستیک هستند ، مانعی برای عملکرد این حسگر به حساب می آیند بنابراین سامسونگ به کاربرانش توصیه نموده از محافظ های تایید شده، استفاده نمایند.

منبع: مهر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 416

به "حسگر اثر انگشت گلکسی اس 10 مشکل ساز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسگر اثر انگشت گلکسی اس 10 مشکل ساز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید