جنوا سومین سرمربی فصلش را هم استخدام کرد

به گزارش پسرک کامپیوتری، باشگاه جنوای ایتالیا که به تازگی تیاگو موتا را از مربیگری این تیم برکنار نموده بود، سرمربی جدیدش را معرفی کرد.

جنوا سومین سرمربی فصلش را هم استخدام کرد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، به دنبال اخراج تیاگو موتا از مربیگری تیم فوتبال جنوا، این باشگاه سومین سرمربی اش را در فصل جاری معرفی کرد. جانشین موتا، داوید نیکلا است که تا خاتمه فصل راهنمایی تیم قعرنشین جدول رده بندی سری A را برعهده خواهد داشت و بسته به عملکردش در این تیم، قرارداد او قابلیت تمدید دارد.

نیکلا که تجربه راهنمایی تیم هایی مانند کروتونه و اودینزه را دارد، روز آدینه وارد جنوا شد و یک روز بعد با انریکو پرتزیوسی، رئیس باشگاه به توافق رسید.

طبق قرارداد طرفین، در صورتی که نیکلا بتواند جنوا را از سقوط به سری B نجات دهد، به صورت اتوماتیک یک سال به مدت قراردادش اضافه خواهد شد.

نیکلای 46 سال راهنمایی تیمی را برعهده می گیرد که 6 فصل برای آن بازی کرد (از 1995 تا 1998 و از 1999 تا 2002). آخرین تیم تحت راهنمایی او، اودینزه بود که درفاصله ماه نوامبر سال 2018 تا ماه مارس سال 2019 در آن کار می کرد.

جنوا که در 17 فصل سپری شده از سری A تنها دو پیروزی داشته و 10 بار شکست خورده، فصل را با راهنمایی اورلیو آندراتزولی شروع کرد اما او در تاریخ 22 اکتبر بعد از گذشت 9 هفته (2 برد، 2 تساوی و 5 باخت) از فصل اخراج شد و پس از او موتا راهنمایی تیم را برعهده گرفت و او نیز پس از 10 هفته (2 برد، 3 تساوی و 5 باخت) برکنار شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 486

به "جنوا سومین سرمربی فصلش را هم استخدام کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنوا سومین سرمربی فصلش را هم استخدام کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید