جلسه مجلس عراق به فردا موکول شد، نشست های مهم ائتلاف سازندگی برای مشخص نامزد نخست وزیری

به گزارش پسرک کامپیوتری، جلسه امروز (دوشنبه) مجلس عراق به دلیل به حد نصاب نرسیدن نمایندگان، به فردا (سه شنبه) موکول شد. یکی از نمایندگان مجلس عراق از نشست مهم و معین کننده ائتلاف سازندگی این کشور برای انجام آنالیز های نهائی جهت انتخاب نامزد تصدی پست نخست وزیری اطلاع داد.

جلسه مجلس عراق به فردا موکول شد، نشست های مهم ائتلاف سازندگی برای مشخص نامزد نخست وزیری

به گزارش خبرنگاران، به نقل از سومریه نیوز، پس از تاخیر در حضور نمایندگان در جلسه امروز مجلس و به حد نصاب نرسیدن تعداد حاضران، جلسه مجلس برای رای گیری در مورد قانون انتخابات به فردا موکول شد.

در همین حال، نعیم العبودی، یکی از نمایندگان مجلس عراق از ائتلاف صادقون با انتشار توئیتی، از نشست مهم ائتلاف سازندگی به منظور انجام آخرین آنالیز ها در مورد مشخص نامزد نخست وزیری اطلاع داد.

از سوی دیگر، یک منبع مطلع امروز خاطرنشان کرد که در منزل هادی العامری، رهبر ائتلاف الفتح عراق نشستی برای مذاکرات در مورد مشخص نامزد نخست وزیری برگزار شده است.

این منبع گفت که این نشست بنا به درخواست ائتلاف گروه های عراقی برگزار شده و طی آن مسأله مشخص نامزد نخست وزیری دولت انتقالی مورد آنالیز نهاده شد.

این در حالی است که شبکه دجله عراق خاطرنشان کرد، پس از آنکه کاندیداتوری قصی السهیل برای تصدی پست نخست وزیری باخت، اکنون ائتلاف سازندگی عراق اسعد العیدانی را برای تصدی این سِمت کاندید نموده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 588

به "جلسه مجلس عراق به فردا موکول شد، نشست های مهم ائتلاف سازندگی برای مشخص نامزد نخست وزیری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه مجلس عراق به فردا موکول شد، نشست های مهم ائتلاف سازندگی برای مشخص نامزد نخست وزیری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید