جشنواره فرهنگی سرزمین پاکان در حرم مطهر رضوی برگزار می شود

به گزارش پسرک کامپیوتری، نخستین جشنواره و نمایشگاه فرهنگی با هدف معرفی ظرفیت های مشترک ایران و پاکستان در حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

جشنواره فرهنگی سرزمین پاکان در حرم مطهر رضوی برگزار می شود

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران، با همکاری تعدادی از مجموعه های فرهنگی فعال در حوزه روابط ایران و پاکستان جشنواره فرهنگی سرزمین پاکان همزمان با هفتاد و سومین سالگرد استقلال پاکستان در حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

محمدرضا کمیلی دبیر جشنواره در این خصوص گفت: جشنواره سرزمین پاکان به همت پایگاه فرهنگی پاکستان ایرانی ترین همسایه و با همکاری خبرنگاران،آستان قدس رضوی، حوزه هنری مشهد مقدس، دانشگاه فردوسی مشهد و تعدادی دیگر از نهادهای فعال در حوزه روابط دو کشور برگزار می شود.

وی شرح داد: این جشنوار از 27 مرداد ماه لغایت 1 شهریور ماه همه روزه در مرکز نمایشگاه های حرم مطهر رضوی برگزار می شود و هدف مسئولین جشنواره معرفی فرهنگ و داشته های فرهنگی پاکستان به جامعه ایرانی است.

کمیلی ضمن تاکید به لزوم معرفی بهتر و کامل تر دو کشور به هم گفت: متاسفانه یکی از مسائل مهمی که در گسترش روابط میان دو کشور دیده می شود شناخت ناقص و اشتباهی است که انتشار اخبار منفی باعث به وجود آمدن آنها در ذهن اتباع دو کشور شده است.

دبیر جشنواره سرزمین پاکان اضافه کرد: در این نمایشگاه غذاهای پاکستانی، شیرینجات این کشور، لباس های محلی و... نیز عرضه خواهند شد که پیش بینی می شود مورد توجه زوار قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: تلاش مسئولین جشنواره حمایت حداکثری از حضور تمام متقاضیان و فعالان عرصه بین الملل است که می توانند به نحوی ما را در راه رسیدن به هدف خود یاری نمایند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 197

به "جشنواره فرهنگی سرزمین پاکان در حرم مطهر رضوی برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره فرهنگی سرزمین پاکان در حرم مطهر رضوی برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید