جریمه 40 میلیون دلاری فیس بوک بابت یک بدعهدی

به گزارش پسرک کامپیوتری، دادگاه فدرال فیسبوک را به خاطر قراردادی که به طور کامل اجرا نکرده است، به پرداخت 40 میلیون دلار به آگهی دهندگان شاکی محکوم کرد.

جریمه 40 میلیون دلاری فیس بوک بابت یک بدعهدی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، فیسبوک موافقت کرده مبلغ 40 میلیون دلار به تبلیغ کنندگانی بپردازد که گفته اند میزان زمانی که کاربرانش فیلم ها را تماشا می کنند، افزایش یافته است.

به گزارش واشنگتن تایمز، شبکه خبری مرکوری سَن هوزه اعلام کرده که غول رسانه های اجتماعی مستقر در کالیفرنیا در دادخواستی که به دادگاه ارائه کردند هرگونه تخلف را رد کرده اند.

روز جمعه اخطاریه تسویه حساب توسط شاکیان در دادگاه فدرال اوکلند ثبت شد.

آگهی دهندگان در سال 2016 پس از تحلیل و سنجش کاربران که ظاهراً میانگین مدت زمانی که مصرف کنندگان برای دیدن تبلیغات ویدیوی صرف می کردند، به اندازه نیمی از آنچه که با فیسبوک توافق کرده بودند، پخش می شده و به این دلیل از فیسبوک به دادگاه شکایت کردند.

در این دادخواست گفته شده که زمان پخش تبلیغات 900 درصد افزایش حبابی داشته و این ترفند آگهی دهندگان را برای خدمات تبلیغاتی ویدیویی فیسبوک متقاعد کرده است. فیسبوک البته این ایراد را پذیرفته لیکن آن را یک خطا (اِرور) در فرمول اجرایی این قرارداد های تبلیغاتی عنوان کرده است.

فیسبوک، اما تمام اتهامات در این مورد که مهندسان این شرکت در وظیفه خود آن هم به مدت یک سال، قصور کرده اند را رد کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 385

به "جریمه 40 میلیون دلاری فیس بوک بابت یک بدعهدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه 40 میلیون دلاری فیس بوک بابت یک بدعهدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید