جریمه یک میلیاردی قاچاقچی گازوئیل در ایرانشهر

به گزارش پسرک کامپیوتری، مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان از جریمه یک میلیارد و 103 میلیون ریالی قاچاقچی گازوئیل در ایرانشهر اطلاع داد.

جریمه یک میلیاردی قاچاقچی گازوئیل در ایرانشهر

به گزارش خبرنگاران، حیدر میرزایی چهارشنبه 3 اردیبهشت در گفت و گو با فارس اظهار کرد: مأمورین انتظامی در شهرستان دلگان در حین گشت زنی و آنالیز خودروهای عبوری، مقدار 9 هزار لیتر گازوئیل قاچاق را از یک دستگاه خودروی سنگین تانکردار کشف کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان اضافه نمود: به همین دلیل پرونده در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی ایرانشهر تشکیل و مورد آنالیز نهاده شد.

وی بیان نمود: شعبه رسیدگی کننده بنا بر شرایط کشف و اظهارات متهم، تخلف را محرز دانست و قاچاقچی گازوئیل را به میزان 1 میلیارد و 103 میلیون ریال جریمه کرد.

میرزایی در ادامه از کشف 14 هزار و 200 لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان سرباز خبرداد و گفت: مأمورین انتظامی سرباز پرونده قاچاق سوخت توسط راننده یک دستگاه خودروی کامیون بنز را جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ایرانشهر ارسال کردند که با توجه به مستندات و مدارک موجود در پرونده، شعبه صادر کننده رأی حکم به ضبط سوخت های مکشوفه و جزای نقدی به میزان 1 میلیارد و 630 میلیون ریال صادر کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 914

به "جریمه یک میلیاردی قاچاقچی گازوئیل در ایرانشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه یک میلیاردی قاچاقچی گازوئیل در ایرانشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید