جدیدترین رندر گلکسی اس 11 پلاس از طراحی جدید دوربین خبر می دهد

به گزارش پسرک کامپیوتری، آخرین رندر منتشر شده از گلکسی اس 11 پلاس دوربین چندگانه این گوشی را با چینش عجیب و غریبی نشان می داد و همین موضوع سروصدای زیادی به راه انداخت.

جدیدترین رندر گلکسی اس 11 پلاس از طراحی جدید دوربین خبر می دهد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید.

به گزارش خبرنگاران انلاین؛ بعضی از افشاگران همان موقع اعلام نمودند که چینش دوربین چندگانه این گوشی نامنظم نیست و حالا جدیدترین رندر منتشر شده از جانب OnLeaks چینش واقعی دوربین های این گوشی را نشان می دهد.

همانطور که می توانید ببینید، گلکسی اس 11 پلاس از دوربین چهارگانه بهره می برد که سه عدد از این دوربین ها در سمت چپ ماژول قرار دارند و در سمت راست هم یک سنسور و یک فلش LED تعبیه شده است.

هفته قبل، یکی از افشاگران حوزه تکنولوژی که با نام کاربری Ice Universe در توییتر فعالیت می نماید، تصویر بخشی از ماژول دوربین این گوشی را منتشر کرد و اعلام نمود دوربین 108 مگاپیکسلی اس 11 پلاس از قابلیت ترکیب 9 پیکسل مجاور بهره می برد.

همچنین گفته می گردد سنسور قرار گرفته در بخش فوقانی سمت چپ، از نوع اولترا واید است که در بالای سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی قرار گرفته و در پایین سنسور اصلی هم می توانیم یک دوربین پریسکوپی را مشاهده کنیم که قرار است زوم اپتیکال 5 برابری را به ارمغان بیاورد. این یعنی سنسور چهارم به احتمال زیاد به عنوان سنسور ToF انجام وظیفه می نماید.

طبق تازه ترین گزارش ها، به نظر می رسد در تاریخ 11 فوریه (22 بهمن) گوشی های گلکسی اس 11 معرفی می شوند و این یعنی هنوز بیش از دو ماه تا معرفی این گوشی ها فاصله داریم. تا آن موقع بدون شک جزییات بیشتری از مشخصات این گوشی ها فاش خواهد شد.

منبع: GSM Arena

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 بهمن 1398 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 563

به "جدیدترین رندر گلکسی اس 11 پلاس از طراحی جدید دوربین خبر می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین رندر گلکسی اس 11 پلاس از طراحی جدید دوربین خبر می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید