جان باختن 49 نفر بر اثر حوادث کار در آذربایجان شرقی

به گزارش پسرک کامپیوتری، مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی گفت: در نیمه نخست سال جاری 49 نفر بر اثر حوادث ناشی از کار در استان جان خود را از دست دادند.

جان باختن 49 نفر بر اثر حوادث کار در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از تبریز ، صفایی فرد مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه در نیمه نخست سال جاری 49 نفر بر اثر حوادث ناشی از کار در استان جان خود را از دست دادند گفت:این آمار نسبت به مدت مشابه پارسال 31 درصد کاهش دارد.

او گفت: 28 نفر به دلیل سقوط از بلندی، 11 نفر بر اثر اصابت جسم سخت، 3 نفر بر اثر برق گرفتگی، یک مورد خفگی یا کمبود اکسیژن، یک نفر غرق شدگی و 5 نفر هم بر اثر سوختگی جان خود را در این مدت از دست دادند.

او ادامه داد: در این مدت 722 نفر هم بر اثر مصدومیت ناشی از حوادث کار به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که از این تعداد 21 نفر زن و بقیه مرد بودند.

صفایی فرد گفت: در شهریور ماه سال جاری 13 نفر به دلیل حادثه کاری فوت کردند که این آمار در مقایسه با مدت مشابه پارسال 5 نفر کاهش یافت.

او اظهار کرد: ماه گذشته 151 نفر هم به دلیل مصدومیت حوادث کاری به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که نسبت به مدت مشابه پارسال 6 درصد کاهش یافت.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 آبان 1400 بروزرسانی: 12 آبان 1400 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1777

به "جان باختن 49 نفر بر اثر حوادث کار در آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جان باختن 49 نفر بر اثر حوادث کار در آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید