تمدید طرح کاهش فراوری نفت توسط عربستان و روسیه

به گزارش پسرک کامپیوتری، منابع خبری از تمدید طرح کاهش فراوری نفت تا یک ماه آینده توسط روسیه و عربستان خبر دادند.

تمدید طرح کاهش فراوری نفت توسط عربستان و روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه مالی خبرگزاری خبرنگاران، منابع مطلع می گویند روسیه و عربستان برای تمدید توافق طرح کاهش فراوری نفت تا یک ماه دیگر موافقت کردند. روسیه و عربستان توافق نموده اند که حداکثر کاهش فراوری را توسط گروه اوپک پلاس تا یک ماه دیگر ادامه دهند.

این منبع مطلع که در مذاکرات حضور داشته، گفته است برنامه های آینده در خصوص طرح کاهش فراوری نفت بستگی به شرایط بازار خواهد داشت.

این منبع مطلع با بیان اینکه هنوز وزیر کشور به طور رسمی در این زمینه اظهارنظر ننموده است، گفت: ما توافق نموده ایم که حداقل طرح کاهش فراوری نفت تا یک ماه دیگر ادامه یابد و پس از آن با توجه به شرایط بازار تصمیم گیری گردد.

این منبع مطلع گفته است که وزرای انرژی روسیه و عربستان در ارتباط مداوم با همدیگر هستند. همچنین از آمارهای ماه می درباره کاهش فراوری نفت نیز رضایتی ندارند.

این منبع مطلع گفته است دو کشور عربستان و روسیه تأکید نموده اند تا زمانی که سهم تعهدی کشورها درباره طرح کاهش فراوری نفت اصلاح نگردد، نشست بعدی اوپک برنامه ریزی نخواهد شد.

4129/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 15 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 980

به "تمدید طرح کاهش فراوری نفت توسط عربستان و روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید طرح کاهش فراوری نفت توسط عربستان و روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید