تمدید ثبت نام کاروان اربعین دانشگاه علم و صنعت

به گزارش پسرک کامپیوتری، مسئول کاروان اربعین دانشگاه علم وصنعت از مهلت ثبت نام برای متقاضیان سفر به پیاده روی اربعین اطلاع داد.

تمدید ثبت نام کاروان اربعین دانشگاه علم و صنعت

محمد مهدی هانی، مسئول کاروان دانشگاه علم و صنعت در گفت وگو با خبرنگار اظهار کرد: ثبت نام کاروان زیارتی در اربعین از 25 شهریور شروع و تا 4 مهر ادامه دارد.

او با بیان اینکه افراد عادی هم می توانند برای سفر به اربعین در این دانشگاه ثبت نام نمایند، گفت: این برنامه برای 2 گروه مجرد ها و کاروان های خانوادگی در نظر گرفته شده است.

هانی گفت: در کاروان خانوادگی در صورتی که یکی از محارم همراه خانم ها باشند، خانم ها می توانند شرکت نمایند.

مسئول کاروان دانشگاه علم و صنعت ادامه داد:دانشجویان در موکب های مورد نظر که در نظر گرفته شده است اسکان می گیرند و در نظر داریم برای کاروان خانوادگی اسکان در خانه باشد.

او با اشاره به مبلغ وام برای درخواست نمایندگان گفت: بر اساس استطاعت اقتصادی ، وام به افراد تعلق می گیرد . این مبلغ از 400 هزار تومان تا 800 هزار تومان است، که افراد تا خاتمه امسال برای پرداخت آن فرصت دارند.

جزئیات پرداخت وام عتبات دانشجویی به زائران

هانی اضافه کرد: هزینه ثبت نام یک میلیون و 200 هزار تومان برای دانشجویان علم و صنعتی و یک میلیون و 250 هزار تومان برای افراد غیر علم و صنعتی برای هر نفر است.

مسئول کاروان اربعین دانشگاه علم وصنعت در خاتمه گفت: متقاضیان می توانند برای ثبت نام به سایت arbaeeniust.ir مراجعه نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 341

به "تمدید ثبت نام کاروان اربعین دانشگاه علم و صنعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید ثبت نام کاروان اربعین دانشگاه علم و صنعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید