تفاهم نامه بنیاد دانشگاه امیرکبیر برای گسترش کسب وکارهای نوآورانه

به گزارش پسرک کامپیوتری، بنیاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بزرگترین شرکت حوزه نوآوری باز در راستای توسعه کسب و کارهای نوآورانه تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

تفاهم نامه بنیاد دانشگاه امیرکبیر برای گسترش کسب وکارهای نوآورانه

به گزارش خبرنگاران، با توجه به اینکه دانشگاه صنعتی امیرکبیر فعالیت های خود را مبنای حرکت به دانشگاه نسل سوم طراحی نموده است، بنابراین به دنبال توسعه کارآفرینی در میان دانشجویان و اساتید است که در این راستا تفاهم نامه ای را با بزرگترین شرکت حوزه نوآوری باز منعقد کرد.

این تفاهم نامه میان یحیی آل اسحاق رئیس هیات مدیره بنیاد امیرکبیر، مجتبی نوریان مدیرعامل و عضو هیات مدیره بنیاد امیرکبیر و شرکت فوق منعقد شد.

این تفاهم نامه با هدف همکاری طرفین جهت شناسایی، امکان سنجی، ایده یابی و پیاده سازی فرصت های هم افزایی منعقد شده است. مدت این توافق نامه 3 سال است و این مدت با توافق طرفین قابل تمدید خواهد بود.

بر اساس این تفاهم نامه طرفین متعهد می شوند تمام کوشش ممکن را برای انجام توافقنامه به کار گیرند و در صورت لزوم نسبت به تدوین و معین راهکارهای اجرایی جهت تسریع در پیشبرد توافقنامه اقدام نمایند.

همچنین طرفین با معرفی نماینده و ایجاد کمیته راهبری متشکل از نمایندگان طرفین و برگزاری جلسات دوره ای منظم و مستمر نسبت به معین راهکارهای اجرایی ارائه شده و تنظیم قراردادهای کاری و راهنمایی آن اقدام خواهند کرد.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه امیرکبیر، از محورهای این تفاهم نامه می توان به تأسیس مرکز کسب و کار دیجیتال توسط بنیاد و با مشارکت گروه مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه و شرکت فوق اشاره نمود که نخستین مرکز دانشگاهی در این زمینه محسوب می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 384

به "تفاهم نامه بنیاد دانشگاه امیرکبیر برای گسترش کسب وکارهای نوآورانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاهم نامه بنیاد دانشگاه امیرکبیر برای گسترش کسب وکارهای نوآورانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید