تعطیلی موزه ها و سینماها در هلند

به گزارش پسرک کامپیوتری، خبرگزاری خبرنگاران- دولت هلند در راستای افزایش محدودیت های ناشی از ویروس کرونا، موزه ها و سینماها را در کنار سایر مکان های عمومی تعطیل می نماید.

تعطیلی موزه ها و سینماها در هلند

با تور هلند از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام گشت و گذار کنید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، تصمیم جدید دولت هلند برای افزایش محدودیت های ناشی از کرونا، تعطیلی بعضی از محبوب ترین مقصدهای گردشگری دنیا از جمله موزه ون گوگ در آمستردام و موزه ملی آمستردام را که خانه شاهکارهای هنرمندان نامدار هلندی است نیز شامل خواهد شد.

به رغم ادامه داشتن فرایند نزولی ابتلا به ویروس کرونا در هلند در روزهای اخیر، دولت هلند از شهفرایندان خواسته تا از سفرهای خارجی خودداری نمایند.

مارک روت نخست وزیر هلند چندی پیش در یک کنفرانس خبری بیان نمود: اوضاع بد نیست، اما خوب هم نیست. شمار مبتلایان باید به سرعت کاهش پیدا کند.

روت همچنین از امکان برقراری مقررات خاموشی در بخشی از مناطق قرمز هلند همچون شهر بندری روتردام اطلاع داد.

هلند ماه ها در رابطه با ویروس کرونا به نسبت سایر همسایگان اروپایی اش سیاست های آزادانه تری را در پیش گرفته بود، اما در نهایت با شروع موج دوم ابتلا به کرونا به یکی از کشورهای اروپایی با بیشترین آمار ابتلا به کووید - 19 تبدیل شد.

در 14 اکتبر بود که با اجرای قرنطینه در این کشور مکان هایی همچون رستوران ها تعطیل شدند و استفاده از ماسک اجباری اعلام شد. با اجرای چنین اقداماتی آمار مبتلایان در هفته های اخیر با فرایند نزولی روبرو شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 21 آبان 1399 بروزرسانی: 21 آبان 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1180

به "تعطیلی موزه ها و سینماها در هلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی موزه ها و سینماها در هلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید