تصویر منتسب به جعبه آیفون 12 شایعه حذف شارژر را تایید می نماید

به گزارش پسرک کامپیوتری، اخیرا گزارش های متعددی در خصوص حذف شارژر و ایرپاد سیمی از جعبه خانواده آیفون 12 منتشر شده است. در همین رابطه، شب گذشته یکی از افشاگران تصویر رندر آیفون 12 را منتشر نموده است.

تصویر منتسب به جعبه آیفون 12 شایعه حذف شارژر را تایید می نماید

به گفته این افشاگر، اطلاعات مربوط به این تصویر از جانب یک منبع قابل اعتماد به دست آمده است. به نظر می رسد در این جعبه به غیر از خود آیفون 12، کابل تبدیل لایتنینگ به USB-C، دفترچه راهنما و استیکرهای اپل قرار می گیرد. البته در خصوص این تصویر فعلا باید با شک و تردید اظهارنظر کنیم. با این وجود، چند منبع معتبر خبر حذف شارژر و ایرپاد سیمی از جعبه نسل جدید آیفون ها را منتشر نموده اند.

به عنوان مثال می توانیم به مینگ-چی کو اشاره کنیم که مشهورترین تحلیلگر محصولات اپل محسوب می گردد. او مدتی قبل اظهار داشت آیفون 12 با قیمت مشابه آیفون 11 روانه بازار می گردد و حذف شارژر و ایرپاد سیمی بخشی از افزایش هزینه های مربوط به قطعات 5G را جبران می نماید.

علاوه بر موضوع منفعت مالی، اپل بدون شک بحث مزایای زیست محیطی را به عنوان دلیل اصلی این تصمیم مطرح خواهد نمود. زیرا با این کار تعداد کمتری از شارژرها و ایرپادهای سیمی روانه سطل های زباله خواهند شد.

به نظر می رسد اپل این تصور را دارد که اکثریت خریداران آیفون 12 یک شارژر اضافی در خانه دارند و قرار دادن کابل لایتنینگ هم برای افرادی است که بعد از خرید نخستین آیفون خود، نیازی به خریدن کابل مختص آن نداشته باشند. شما در خصوص این تصمیم اپل چه فکر می کنید؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با ما و دیگران در میان بگذارید.

منبع: 9To5Mac

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1041

به "تصویر منتسب به جعبه آیفون 12 شایعه حذف شارژر را تایید می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویر منتسب به جعبه آیفون 12 شایعه حذف شارژر را تایید می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید