تشکیل هیات قایقرانی برای اولین بار در استان قم

به گزارش پسرک کامپیوتری، رییس هیات قایقرانی از تشکیل رسمی هیات قایقرانی استان قم خبر داد.

تشکیل هیات قایقرانی برای اولین بار در استان قم

مجید ولی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اظهار کرد: هیات قایقرانی برای اولین بار در استان قم تشکیل شده است و اکنون در مرحله آماده سازی تجهیزات و استعداد یابی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: من در سه ماهه گذشته به عنوان سرپرست این رشته در استان قم فعالیت داشتم و در این مدت تجهیزاتی مثل 6 قایق و 10 پارو برای ورزشکاران استان تهیه کرده ایم؛ همچنین مذاکراتی را با شهرداری و مسئولین مربوطه برای استفاده از دریاچه های دهکده صبا و جوان انجام داده ایم.

رییس هیات قایقرانی در خصوص برنامه های این هیات در آینده گفت: با توجه به تازه تاسیس بودن هیات قایقرانی در استان قم ابتدا به دنبال استعدادیابی در سه جامعه هدف دانش آموزان، دانشجویان و مساجد از طریق پخش پوستر های قایقرانی و حضور در این مکان ها برای معرفی این رشته هستیم.

وی افزود: هیات قایقرانی به دنبال استفاده کامل از ظرفیت های استان قم است و به همین دلیل امیدوار به میزبانی اردوهای ملی در سدهای استان قم ازجمله سد پانزده خرداد هستیم.

ولی شرح داد: 50 ورزشکار در استعدادیابی گذشته شرکت کردند که غالب این ورزشکاران را بانوان تشکیل می دادند و در مجموع نیز ورزش قایقرانی در کشور با اسقبال بیشتری از طرف بانوان روبرو شده است.

وی ادامه داد: با توجه به سردی هوا در ماه های آینده آموزش های ابتدایی را در استخرهای استان پیگیری خواهیم کرد تا در ادامه با ورزشکارانی که تعادل و قایقرانی ابتدایی را فرا گرفته اند در دریاچه های مصنوعی تمرینات را ادامه خواهیم داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 383

به "تشکیل هیات قایقرانی برای اولین بار در استان قم" امتیاز دهید

1 کاربر به "تشکیل هیات قایقرانی برای اولین بار در استان قم" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل هیات قایقرانی برای اولین بار در استان قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید