تداوم ارائه خدمات درمانی هلال احمر تا انتها صفر در عراق، خدمت رسانی 150 کادر درمانی تازه نفس در 5 درمانگاه

به گزارش پسرک کامپیوتری، رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: در دور دوم خدمت رسانی هلال احمر به زوار اربعین، با توجه به کاهش تعداد زوار عتبات عالیات و کاهش تعداد مراجعان به درمانگاه های این سازمان، تعداد نیرو های هلال احمر نیز کاهش پیدا نموده است.

تداوم ارائه خدمات درمانی هلال احمر تا انتها صفر در عراق، خدمت رسانی 150 کادر درمانی تازه نفس در 5 درمانگاه

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، محمد تقی حلی ساز با اشاره به اینکه از شب گذشته 150 نیروی تازه نفس در قالب کادر درمانی درمانگاه ها وارد عراق شده اند، گفت: کادر درمانی در دور نخست خدمات رسانی به زائران بعد از 20 روز خدمت شبانه روزی، در حال بازگشت به ایران هستند.

وی، از فعالیت سه درمانگاه الماس شرق، بلدالاولیا و ملاک در کربلا و دو درمانگاه نبأ و ام القری در شهر نجف به عنوان درمانگاه های ثابت هلال احمر ایران تا خاتمه ماه صفر اطلاع داد و اضافه نمود: درمانگاه های هلال احمر ایران در کاظمین و سامرا نیز به تدریج در حال تعطیل شدن هستند و ظرف یکی دو روز آینده به فعالیت خود خاتمه خواهند داد.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا انتظارات شما از خدمت رسانی به زائرین اربعین در عراق برآورده شده است؟ گفت: البته که دیگران باید ما را نقد و ارزیابی نمایند، اما با توجه به کیفیت خدمات ارائه شده در حجم فشرده کاری، کمتر پیش آمد که نارضایتی مردم را در مورد ارائه خدمات درمانی ببینیم.

وی همچنین با اشاره به ارزیابی مثبت مسئولان در بازدید از درمانگاه های هلال احمر ایران در عراق گفت: این بازخورد های مثبت، مایه دلگرمی تیم اعزامی مرکز پزشکی هلال احمر به عراق و ادامه روند ارائه خدمات درمانی تا خاتمه ماه صفر است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 428

به "تداوم ارائه خدمات درمانی هلال احمر تا انتها صفر در عراق، خدمت رسانی 150 کادر درمانی تازه نفس در 5 درمانگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم ارائه خدمات درمانی هلال احمر تا انتها صفر در عراق، خدمت رسانی 150 کادر درمانی تازه نفس در 5 درمانگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید