تبریز، محمدرضا مهاجری: رحمتی یک تنه مقابل تیم ماشین سازی نهاده شد، 90 دقیقه استقلال را تحت فشار قرار دادیم

به گزارش پسرک کامپیوتری، محمدرضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز مدعی شد تیمش 90 دقیقه استقلال را تحت فشار قرار داده است.

تبریز، محمدرضا مهاجری: رحمتی یک تنه مقابل تیم ماشین سازی نهاده شد، 90 دقیقه استقلال را تحت فشار قرار دادیم

به گزارش خبرنگاران از تبریز، محمدرضا مهاجری پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل استقلال گفت: به هوادارانی که به استادیوم آمدند خسته نباشید می گویم. من هواداران دو تیم ماشین سازی و تراکتورسازی را تفکیک نمی کنم. ما خوشحالیم که از حمایت همه تماشاگران تبریزی برخورداریم و امیدوارم که مردم تبریز از تیم های تبریزی حمایت لازم را انجام می دهند.

وی اضافه نمود: ما امروز چهار موقعیت گل داشتیم و می توانستیم برنده باشیم و قدر فرصت های مان را ندانستیم. نمی شود کتمان کرد که امروز سیدمهدی رحمتی ستاره میدان بود و باید به او خسته نباشید گفت. رحمتی یک تنه مقابل تیم ماشین سازی نهاده شد و در برخی صحنه ها بدشانس بودیم که به گل نرسیدیم. اگر می توانستیم بازی را ببریم قطعاً اعتمادبه نفس مان قوی تر می شد، ولی نشان دادیم که توانایی این کار را داریم.

سرمربی تیم ماشین سازی با بیان اینکه تیمش برای انتخاب ترکیب اصلی با مشکل روبرو بود، یادآور شد: ما امروز چهار پنج بازیکن مصدوم داشتیم که در این شرایط به میدان رفتند. جا دارد از فرید بهزادی کریمی تشکر کنم که در آن شرایط بازی کرد. ما امروز 90 دقیقه استقلال را تحت فشار قرار دادیم. ما بازی را خیلی خوب مدیریت کردیم، اگرچه دست مان بسته بود. خوشحالم که در این بازی گلی دریافت نکردیم، اما نظرم این است که در فاز تهاجمی باید تقویت شویم. امیدوارم با حمایت باشگاه بتوانیم در نیم فصل تیم را تقویت کنیم.

مهاجری با اشاره به قضاوت داور توضیح داد: جا دارد به داور خسته نباشید بگویم. اگرچه در دقایق خاتمهی صحنه ای رخ داد که قضاوت در این مورد را به کارشناسان واگذار می کنم. با این حال این مسئله هیچ چیز از ارزش های داور خوب مسابقه کم نمی کند.

وی درباره آینده تیمش اعلام نمود: الان ما 11 امتیاز کسب نموده ایم که مسلماً خوب نیست. بحث یک مقدار به من مربوط می شود، اما بخش اعظم آن به قبل بر می شود. تیم ما بد موقعی لیگ را آغاز کرد و در زمان مناسبی یارگیری نکرد. این مسائل باعث شد در نتیجه گیری خوب عمل نکند. زمانی هم که من آمدم به خوبی معین بود که بازیکنان از لحاظ جسمانی شرایط ایده آلی ندارند. نمی شود یک روزه همه ایرادات را رفع کرد. بلکه باید روز به روز بهتر شویم. امیدوارم روند خوبی را در آینده طی کنیم. در این راه به حمایت باشگاه احتیاج داریم. پیش از این تیم گسترش فولاد هوادار لازم را نداشت، اما الان ما ماشین سازی هستیم، یک تیم ریشه دار که قطعاً اگر خوب یارگیری کنیم با حمایت هواداران می توانیم در نیم فصل دوم نتایج بهتری کسب کنیم.

سرمربی تیم ماشین سازی در پاسخ به این سؤال که آیا قصد دارد بازیکن خارجی به تیمش بیاورد، گفت: اولویت با بازیکن داخلی است. ما با چند بازیکن مذاکره نموده ایم که البته آنها تحت قرارداد باشگاه شان هستند و نیم فصل تکلیف شان معین خواهد شد. اگر به هر دلیل نتوانیم بازیکن داخلی جذب کنیم به سراغ بازیکن خارجی خواهیم رفت. ما صرفاً به دنبال پر کردن لیست مان نیستیم، بلکه بازیکنی احتیاج داریم که راهگشا باشد. من دیروز هم گفتم دست استقلال برای بازیکن باز است و دیدید که امروز پنج شش بازیکنی را بازی دادند که در بازی قبل شان در ترکیب نبودند. در حالی که ما مجبور شدیم چهار پنج بازیکن مصدوم خود را بازی دهیم، چون جانشینی برای آنها نداشتیم.

مهاجری در خاتمه اعلام نمود: ما این شرایط را قبول نموده ایم و باید با همین پتانسیلی که داریم تا نیم فصل ادامه دهیم. به این خاطر بیشتر کار می کنیم تا در بازی های آینده بهتر نتیجه بگیریم و تبدیل به تیم منسجم تری شویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 12

به "تبریز، محمدرضا مهاجری: رحمتی یک تنه مقابل تیم ماشین سازی نهاده شد، 90 دقیقه استقلال را تحت فشار قرار دادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبریز، محمدرضا مهاجری: رحمتی یک تنه مقابل تیم ماشین سازی نهاده شد، 90 دقیقه استقلال را تحت فشار قرار دادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید