تاکتیک عبدیان برای صید نادری؛ حفظ علی کریمی آخرین ماموریت

به گزارش پسرک کامپیوتری، استقلالی ها پیروز شدند روز گذشته محمد نادری بازیکن پرسپولیس را جذب نمایند تا نشان دهند در بازار جابجایی عملکرد قابل قبولی دارند.

تاکتیک عبدیان برای صید نادری؛ حفظ علی کریمی آخرین ماموریت

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، چندی پیش و بعد از برکناری احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال، اعضای هیات مدیره این باشگاه وظیفه مذاکره و تمدید قرارداد بازیکن های را به مهدی عبدیان یکی از اعضای هیات مدیره واگذار کردند.

عبدیان هفته گذشته سیگنال های مثبتی در خصوص توافق با کریمی داد، اما به یکباره خبر مذاکره باشگاه سپاهان با علی کریمی رسانه ای شد و عبدیان هم با انشار یک استوری اعلام نمود به دلیل عدم همکاری احمد مددی سرپرست مدیرعاملی دیگر در امور جابجایی فعالیت نخواهد کرد که به نظر می رسد که ای تصمیم عبدیان یک تاکتیک و یا بهتر است بگوییم یک حرکت گمراه کننده بوده است که در نهایت استقلال توانست نادری را از چنگ پرسپولیسی ها در آورد و به نوعی نشان داد عبدیان همچنان در امور جابجایی باشگاه استقلال فعالیت می نماید.

به نظر می رسد آخرین هدف و ماموریت عبدیان در جابجایی حفظ کریمی است که باید دید می تواند او را در استقلال نگه دارد یا کریمی در لیگ بیستم طلایی پوش می گردد. البته او نقش ویژه ای در فراهم کردن پول میلیچ و دیاباته و حتی شفر هم داشته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 آذر 1399 بروزرسانی: 2 آذر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1205

به "تاکتیک عبدیان برای صید نادری؛ حفظ علی کریمی آخرین ماموریت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکتیک عبدیان برای صید نادری؛ حفظ علی کریمی آخرین ماموریت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید