بوکس گزینشی المپیک، با تغییر قوانین مسابقات، موسوی به جدول شانس مجدد راه یافت، جهت پر پیچ و خم نماینده بوکس ایران برای کسب سهمیه

به گزارش پسرک کامپیوتری، شاهین موسوی در جدول شانس مجدد مسابقات گزینشی المپیک حضور پیدا نموده و امروز (دوشنبه) روی رینگ می رود.

بوکس گزینشی المپیک، با تغییر قوانین مسابقات، موسوی به جدول شانس مجدد راه یافت، جهت پر پیچ و خم نماینده بوکس ایران برای کسب سهمیه

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون بوکس، در حالی که پیش از اعزام تیم ها به رقابت های گزینشی المپیک راستا کسب سهمیه المپیک به تمام فدراسیون های آسیایی و اقیانوسیه شرح داده شده بود، اما نحوه دستیابی به سهمیه در زمان برگزاری مسابقات تغییر نموده است.

طبق برنامه جدید، در وزن 75 کیلوگرم تمام بوکسورهایی که در مرحله یک چهارم نهایی شکست خوردند، راهی جدول شانس مجدد شدند. بر این اساس سیدشاهین موسوی در آخرین مبارزه نوبت عصر امروز (دوشنبه) مقابل بوکسور ازبکستانی قرار می گیرد.

اگر موسوی در این بازی پیروز گردد، مجدداً یک بازی دیگر با برنده طرف دیگر جدول خواهد داشت و بدین ترتیب او برای المپیکی شدن احتیاج به دو پیروزی دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 797

به "بوکس گزینشی المپیک، با تغییر قوانین مسابقات، موسوی به جدول شانس مجدد راه یافت، جهت پر پیچ و خم نماینده بوکس ایران برای کسب سهمیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوکس گزینشی المپیک، با تغییر قوانین مسابقات، موسوی به جدول شانس مجدد راه یافت، جهت پر پیچ و خم نماینده بوکس ایران برای کسب سهمیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید