بهترین روش های برقراری ارتباط در سفر را بشناسید

به گزارش پسرک کامپیوتری، یکی از زیباترین بخش های هر سفر شناختن آدم های جدید و ایجاد ارتباط با آنها است. سفر در تنهایی، نقش مهمی در ایجاد موقعیت و افزایش انگیزه بازی می نماید. ایجاد ارتباط هنگام سفر برای بسیاری از افراد سخت است. اما برای ایجاد ارتباط راه های ساده تری وجود دارد که بسیار یاری خواهند کرد. در ادامه همراه ما باشید تا بهترین روش های برقراری ارتباط در سفر را بشناسید.

بهترین روش های برقراری ارتباط در سفر را بشناسید

جهت دریافت مشاوره سفر با قیمت تور کانادا لحظه آخری با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

1. نبایدها را فراموش کنید

این مهم ترین توصیه ای است که باید رعایت کنید. بسیاری از مردم با نبایدهای فراوانی که در ذهن دارند سفر می نمایند: چرا باید چنین کاری را انجام دهم؟. برای برقرار کردن دوستی محدودیت سنی قایل نشوید. آدم ها می توانند از برخورد با تمامی افراد نکات جدیدی یاد بگیرند.

2. یک مهارت جدید یاد بگیرید

ببینید در جایی که می خواهید به آن سفر کنید چه چیزهایی شهرت دارد. مثلا اگر قرار است به اسپانیا بروید زبان اسپانیولی را فرا بگیرید. با یاد دریافت یک مهارت جدید می توانید ارتباطتان را در سفر بهبود ببخشید.

3. از شبکه های اجتماعی بهره ببرید و همراه مجازی پیدا کنید

اینترنت می تواند این جور مواقع به کارتان بی آید. می توانید به وب سایت هایی مثل Virtual Tourist سر بزنید و در آنجا از تجربیات کسانی بهره مند شوید که قبلا به مقصد مورد نظر شما سفر نموده اند.

4. از تورهای مسافراتی بهره ببرید

بعضی اوقات به اشتباه تصور می کنیم باید تمام مراحل سفر را به تنهایی طی کنیم، اما باید گفت سفر کردن با تور می تواند بسیار هیجان انگیزتر و جالب تر باشد. در تور می توانید به راحتی دوستان جدیدی پیدا کنید که مطمئنید در یک مسئله، آن هم مقصد سفر با هم اتفاق نظر دارید.

5. یک روز را به پیاده روی بگذرانید

می توانید از هتلی که در آن اقامت دارید درباره تورهای گردشی روزانه بپرسید یا اینکه خودتان یک روز را به پیاده روی در شهر مقصد بگذرانید و از این طریق با افراد بیشتری آشنا شوید.

6. یک رهبر باشید

یکی از اساسی ترین مسائل در زمینه روانشناسی برقراری ارتباط این است که آنهایی که توانایی رهبری دارن بیشتر از سمت دیگر افراد مورد توجه قرار می گیرند و دوست داشته می شوند. به جای اینکه منتظر اتفاقات باشید، خودتان پیشقدم شوید و اتفاقات را بسازید.

7. سوال بپرسید

یکی دیگر از بهترین راه های ایجاد ارتباط نترسیدن از سؤال کردن است. مثلا وقتی مشغول بازدید از یک مکان هستید، می توانید سر صحبت را با ایجاد یک پرسش یا بیان نظرتان باز کنید.

8. به مردم توجه کنید

این را همواره در ذهن داشته باشید، مردم عاشق این هستند که راجع به خودشان صحبت نمایند. تقریبا تمام آدم ها خودخواهانه و به صورت ناخودآگاه منتظر فرصتی هستند که راجع به خود صحبت نمایند. از این ویژگی بهره ببرید و از آنها سؤالاتی مثل قبلا هم اینجا آمده بودید؟، تا الان به چه جاهایی سفر نموده اید؟، این منطقه چه ویژگی های جالبی دارد؟ یا اصلا یک سوال خیلی ساده و تأثیرگذاری مثل اهل کجا هستید؟ بپرسید.

9. از تجربه چیزهای جدید نترسید

یک توریست معمولی بودن بسیار ساده است، اما برای داشتن تجربه های بیشتر، بهتر است پس از برقراری رابطه دوستی به هر توصیه و یا پیشنهاد بی خطری که دوست جدیدتان می دهد گوش کنید. گاهی وقت ها یک پیشنهاد بی خطر می تواند به یک تجربه بی نظیر ختم گردد.

10. هوشمند باشید

در آخر می خواهم از شما بخواهم که با هوش عمل کنید. بیشتر افراد جدیدی که سر راهتان قرار می گیرند می توانند آدم های خوب و بی خطری باشند، اما بعضی هم فقط به قصد آسیب زدن به شما نزدیک می شوند. در واقع باید بگویم که امنیت شخصی از هر چیزی مهم تر است و نباید هیچ وقت و به هیچ قیمتی خود را در موقعیت های خطرناک قرار داد. همواره به حس ششم خود اعتماد کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 603

به "بهترین روش های برقراری ارتباط در سفر را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین روش های برقراری ارتباط در سفر را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید