برگزاری تورهای تهران گردی برای نوروز 98 و برپایی جشنواره های فرهنگی

به گزارش پسرک کامپیوتری، جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهر تهران به ریاست فرماندار تهران و با حضور مدیران دستگاه های عضو ستاد برگزار گردید.

برگزاری تورهای تهران گردی برای نوروز 98 و برپایی جشنواره های فرهنگی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، دلاور بزرگ نیا مدیر کل میراث فرهنگی این استان، پس از سرانجام این نشست گفت: تا کنون جلسات ستاد اجرایی خدمات سفر سال 98 تمام شهرستان های استان تهران حداقل یک نوبت به ریاست فرمانداران برگزار شده است ، که این موضوع نوید بخش هماهنگی دستگاه های عضو ستاد برای خدمات رسانی شایسته به گردشگران و مسافران نوروزی است.

او اضافه کرد: پایگاه های اطلاع رسانی در سطح شهر تهران توسط ستاد گردشگری شهرداری در بیش از 100 نقطه کار اطلاع رسانی و خدمات دهی به گردشگران را انجام می دهد.

بزرگ نیا اضافه کرد: برای ایام نوروز 98 مجوز برگزاری 6 جشنواره با هدف افزایش نشاط اجتماعی و معرفی آیین های کهن عید باستانی نوروز برای شهر تهران صادر شده است که مقدمات آن توسط معاونت گردشگری استان در حال پیگیری و اجرایی شدن است.

مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران گفت: تورهای تهرانگردی شهر تهران در ایام نوروز نیز در 30 جهت نیمروزه و یکروزه برای تمامی سلایق و گروه های سنی توسط کمیته تورهای تهرانگردی که توسط جمعی از دفاتر خدمات مسافرتی مدیریت می گردد برنامه ریزی و اجرا می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران خاطر نشان کرد: شهروندان جهت اطلاع از جشنواره های نوروزگاه و تور های تهرانگردی می توانند سایت اداره کل میراث فرهنگی استان تهران به نشانی www.tehran.ichto.ir مراجعه نمایند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 200

به "برگزاری تورهای تهران گردی برای نوروز 98 و برپایی جشنواره های فرهنگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری تورهای تهران گردی برای نوروز 98 و برپایی جشنواره های فرهنگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید