برگزاری اولین جلسه خدمات سفر نوروز 98 در چناران

به گزارش پسرک کامپیوتری، مدیر میراث فرهنگی شهرستان از برگزاری اولین جلسه خدمات سفر شهرستان ویژه نوروز 98 در چناران اطلاع داد.

برگزاری اولین جلسه خدمات سفر نوروز 98 در چناران

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، محمد طاهریان مقدم به وظایف کمیته ها در ارائه خدمات هرچه بهتر به زائرین و گردشگران پرداخت و گفت: شهرستان چناران در راستا مواصلاتی استان خراسان شمالی به مشهد مقدس واقع شده و پذیرای بیش از دومیلیون مسافر و گردشگر است که با ماندگاری مسافر می توان پتانسیل ها و نقاط گردشگری شهرستان را معرفی کرد.

او اضافه کرد: ساماندهی اقامتگاههای اخلمد و برگزاری جشن نوروزگاه در شهرستان با یاری دستگاهها انجام خواهد گرفت.

هم چنین ولی قلیچی سرپرست فرمانداری چناران در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از اعضا خدمات سفر از دستگاههای عضو ستاد در طول سال گفت : سال جاری بایستی بجز وظایف ذاتی دستگاهها در ارائه خدمات به زائرین امام رضا (ع) برنامه های متفاوتی را ببینیم و نسبت به برطرف نواقص سال گذشته اقدام نماییم.

او ادامه داد: سال جاری چهار برنامه شامل برگزاری برنامه های فرهنگی هنری در رادکان، استفاده از بخش خصوصی در المان سازی شهری، ایجاد بازارچه صنایع دستی در سید آباد، و ایجاد بازارچه نوروزی با تخفیف ویژه جهت استفاده زائرین و گردشگران لاید متفاوت به سال گذشته مورد توجه قرار گیرد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 5 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 232

به "برگزاری اولین جلسه خدمات سفر نوروز 98 در چناران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری اولین جلسه خدمات سفر نوروز 98 در چناران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید