بایدن با دستکش مخملی دست چدنی آمریکا علیه منافع ملی ایران را مخفی می کند

به گزارش پسرک کامپیوتری، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی گفت: حال که بایدن به عنوان رئیس جمهور منتخب آمریکا انتخاب شده، باز هم شاهدیم که او دستکش مخملی را دوباره روی دستان سیاست های استعماری و ضدمنافع ملی ایران کشیده تا پنجه گرگ را مخفی کند.

بایدن با دستکش مخملی دست چدنی آمریکا علیه منافع ملی ایران را مخفی می کند

محمد هوشنگ، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: نتیجه انتخابات آمریکا نشان داد حداکثر رأی های الکترال را جو بایدن نصیب خود کرده است. جو بایدنی که به نیت مذاکره با ایران به میدان آمده بود و برخی رسانه های داخلی هم بر همین اعتبار او را عملا تا مقام نجات بخش ایران پیش بردند.

وی با بیان اینکه اختلاف همیشه دموکراتها و جمهوریخواهان همیشه بر سر استراتژی مقابله با ایران بوده و نه هدف و طرح کلی که برای ایران برنامه ریزی میکنند، اضافه کرد: حال که بایدن به عنوان رئیس جمهور منتخب آمریکا انتخاب شده فارغ از اینکه شکایت ترامپ به نتیجه می رسد یا نه باز هم شاهدیم که او دستکش مخملی را دوباره روی دستان سیاستهای استعماری و ضدمنافع ملی ایران کشیده تا پنجه گرگ را مخفی کند.

هوشنگ بیان کرد: البته بخش عمده ای از وظیفه مخفی کردن پنجه گرگ را گروگان گیرندگان اقتصاد و معیشت مردم بر عهده دارند. از امروز مجدد باید منتظر رونمایی از سردار دیپلماسی و سلطان مذاکرات باشیم. با این تفاسیر قهرمان سازی برای 1400 با دوگانه مذاکره-تحریم موضوع دور از انتظاری نیست.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی گفت: هرچند این اواخر و در بحبوحه انتخابات آمریکا از سوی رئیس جمهور و وزیر امور خارجه مواضعی مبنی بر اینکه برای ما فرقی ندارد چه کسی رئیس جمهور بشود و از اینگونه اظعارنظرهای مثلا خوب شنیدیم، اما سابقه نشان میدهد برخی حزب باد بوده و البته گاهی چارهای ندارند. انشاالله که نظراتشان صادقانه است و این در آینده معین میشود.

وی با تاکید بر اینکه جمهوری خواه و دموکرات با هم فرقی ندارند؛ با این وجود باید هر دو را با زور سر جایشان بنشانیم وگرنه آسایش را از همه می گیرند، اضافه کرد: بایدن و ترامپ هم فرقی ندارند، با این وجود اختلاف امروز آنها بر سر قدرت طلبی و در مورد ایران بر سر استراتژی است؛ البته اگر ترامپ این دوره رأی میاورد زحمت بزک کنندگانی که مدتهاست اقتصاد کشور را گروگان دریافتد به باد میرفت و از این جهت ناکامی آنان مایه خرسندی بود.

هوشنگ با بیان اینکه بخشی از بالا پایین شدن نرخ دلار و سکه و امثالهم جهانی است و به دولت مربوط نمیشود و البته بخشی از آن نیز به خاطر این است که آمریکا را بزک کنند و بگویند آدرس حل مشکل بایدن است، شرح داد: گرانی کالاهای اساسی، اساسا با بی تدبیری دولت توجیه میشود.

وی با بیان اینکه انجام اصلاحات لازم در کشور سالها معطل برجام ماند و این در حالی است که اگر هزینه و وقتی که به مذاکرات اختصاص یافت صرف استفاده از ظرفیت های داخل می شد می توانستیم بسیاری از مسائل را حل کنیم، اضافه کرد: اگر خسارت های برجام موجب شود تا ما به این نتیجه برسیم که دموکرات و جمهوریخواه با هم فرقی ندارند و هر دو آنها علیه منافع ما هستند می توانیم به آینده امیدوار باشیم در غیر اینصورت مسائل همچنان پابرجا خواهند ماند.

هوشنگ با اشاره به اینکه دولت می خواهد که مذاکره کند اما نه فرصت آن را دارد و نه دیگر نظام برای مذاکره با دولت همراهی می کند، اظهار کرد: یقینا در فرصت باقی مانده از عمر دولت بزک کنندگان آمریکا مثل قبل به میدان خواهند آمد تا تمام توجهات را به این سمت ببرند که بایدن راه حل است.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه دوگانه مذاکره-تحریم پروژه ای برای مطرح ساختن ظریف در انتخابات ریاست جمهوری 1400 و کردن دستکش مخملی بر دستان گرگ است، گفت: آقایان به دنبال این هستند تا در انتخابات ریاست جمهوری با گروگان دریافت معیشت مردم و بازی با قیمت ها مجدد منافع ملی را فدای خودخواهی و غرب زدگی خود کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 آذر 1399 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1240

به "بایدن با دستکش مخملی دست چدنی آمریکا علیه منافع ملی ایران را مخفی می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن با دستکش مخملی دست چدنی آمریکا علیه منافع ملی ایران را مخفی می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید