اولویت کاری وزارت ارتباطات چیست، مطالبه کاربران برای کیفیت خدمات

به گزارش پسرک کامپیوتری، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف دریافت نظرات مخاطبان نسبت به اولویت های کاری خود، اقدام به تهیه نظرسنجی در این زمینه نموده است.

اولویت کاری وزارت ارتباطات چیست، مطالبه کاربران برای کیفیت خدمات

در این نظرسنجی 4 گزینه گسترش ارتباطات روستایی، ساماندهی یا تعطیلی خدمات ارزش افزوده، توجه به کیفیت ارتباطات در کنار کمیت و هوشمندسازی مدارس به عنوان برنامه های در اولویت وزارت ارتباطات آمده و از کاربران خواسته شده که به گزینه نخست این برنامه ها رای دهند.

نتایج نظرسنجی تا به امروز یکشنبه 14 مهرماه نشان می دهد که کاربران موضوع توجه به کیفیت ارتباطات در کنار کمیت را مهمترین اولویت کاری وزارت ارتباطات می دانند.

در این نظرسنجی 15.4 درصد شرکت کنندگان به گسترش ارتباطات روستایی، 30.8 درصد به ساماندهی یا تعطیلی خدمات ارزش افزوده، 53.8 درصد به توجه به کیفیت ارتباطات در کنار کمیت رای داده اند و هوشمند سازی مدارس در گزینه آخر قرار گرفته است.

پیش از این نیز این وزارتخانه در خصوص هوشمندسازی مدارس، افزایش قیمت اینترنت، تغییر مدل تکنولوژی ADSL به VDSL و کیفیت برگزاری نمایشگاه الکامپ اقدام به تهیه نظرسنجی نموده بود.

فرم این نظرسنجی در سایت رسمی این وزارتخانه در دسترس است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 372

به "اولویت کاری وزارت ارتباطات چیست، مطالبه کاربران برای کیفیت خدمات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولویت کاری وزارت ارتباطات چیست، مطالبه کاربران برای کیفیت خدمات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید