اهدای 8 دستگاه ماشین آلات خدمات شهری به شهرهای سیل زده لرستان

به گزارش پسرک کامپیوتری، خبرنگاران/لرستان استاندار لرستان از اهدای ماشین آلات خدمات شهری در تهران به شهرهای سیل زده استان اطلاع داد.

اهدای 8 دستگاه ماشین آلات خدمات شهری به شهرهای سیل زده لرستان

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

دکتر سید موسی خادمی در حاشیه مراسم اهدای ماشین آلات خدمات شهری به شهرهای سیل زده استان های خوزستان، لرستان و گلستان که در تهران برگزار گردید، اعلام کرد: سیل فروردین ماه سال جاری یک فاجعه بزرگ مالی و مالی را در لرستان رقم زد که استان را سال ها به عقب انداخت.

وی اعلام کرد: خوشبختانه دولت توجه ویژه ای به مناطق کمتر توسعه یافته دارد و اکنون که سیل ویرانگر به کمبودهای لرستان اضافه نموده و فرایند توسعه آن را تحت تأثیر قرار داده، اهمیت این استان برای مسئولان دوچندان شده است.

مدیر ارشد لرستان توضیح داد: سیلاب خسارات جدی به اموال مردم، زیربناها، تأسیسات دولتی، زیرساخت های جاده ای و کشاورزی استان زد.

خادمی یادآور شد: کوشش های زیادی از سوی مسئولان استان برای جبران خسارت های سیل در بخش های مختلف صورت گرفته که بعضی از آن ها نیز خوشبختانه به پایان رسیده است.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه پیگیری ها برای جبران خسارت های سیل ویرانگر فروردین ماه در بخش های مختلف، توسط مدیریت ارشد استان و دستگاه های اجرایی ادامه دارد، افزود: خوشبختانه در جریان سیل سال جاری شورا و شهرداری تهران یاری های ارزنده ای به لرستان داشتند که جای تقدیر دارد.

استاندار لرستان از اهدای ماشین آلات خدمات شهری به شهرهای سیل زده استان اطلاع داد و گفت: خوشبختانه با پیگیری های مداوم و رایزنی های صورت گرفته، هشت دستگاه خودرو و ماشین آلات خدمات شهری توسط شهرداری تهران به شهرهای سیل زده استان اهدا شد.

مدیر ارشد لرستان افزود: نکته مهم و مقابل این سیل حضور تمام ایران و امدادرسانی به مردم حادثه دیده و سیل زده استان بود که باعث شد مردم به هیچ وجه احساس تنهایی نکنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 561

به "اهدای 8 دستگاه ماشین آلات خدمات شهری به شهرهای سیل زده لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای 8 دستگاه ماشین آلات خدمات شهری به شهرهای سیل زده لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید