اهدای تجهیزات آموزش غیر حضوری به دانش آموزان نیازمند از سوی رئیس جمهور

به گزارش پسرک کامپیوتری، همزمان با شروع شور عاطفه ها یاری های رئیس جمهور کشورمان به پویش ایران همدل به دست دانش آموزان نیازمند رسید.

اهدای تجهیزات آموزش غیر حضوری به دانش آموزان نیازمند از سوی رئیس جمهور

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، همزمان با شروع شور عاطفه ها یاری های رئیس جمهور به پویش ایران همدل به وسیله تامین تجهیزات آموزش غیر حضوری، به دست دانش آموزان نیازمند رسید.

براساس این گزارش، رئیس جمهور در ایام عاشورا و تاسوعای حسینی (ع) نذر شخصی خود را به پویش ایران همدل اهدا کرد که امروز در شروعین ساعات برگزاری شور عاطفه ها، این یاری ها با تامین تجهیزات و ملزومات آموزش غیر حضوری، در اختیار دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد نهاده شد.

شایان ذکر است شور عاطفه ها با هدف جذب یاری های مردمی برای دانش آموزان نیازمند از امروز 22 شهریورماه شروع شده و تا 11 مهرماه در سراسر کشور ادامه دارد.

مردم نیکوکار، خیران، نهاد ها و دستگاه های اجرایی می توانند به وسیله کد دستوری #14* و شماره کارت 7777-7777-6077-6277 یاری های خود را به منظور تامین تجهیزات آموزش غیر حضوری دانش آموزان نیازمند ارائه دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 آبان 1399 بروزرسانی: 7 آبان 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1148

به "اهدای تجهیزات آموزش غیر حضوری به دانش آموزان نیازمند از سوی رئیس جمهور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای تجهیزات آموزش غیر حضوری به دانش آموزان نیازمند از سوی رئیس جمهور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید