امین قاسمی نژاد با عقد قراردادی به استقلال پیوست

به گزارش پسرک کامپیوتری، خبرگزاری خبرنگاران- بالاخره بعد از مدت ها حرف و حدیث امروز امین قاسمی نژاد با حضور در باشگاه استقلال قرارداد خود را با این تیم امضا کرد.

امین قاسمی نژاد با عقد قراردادی به استقلال پیوست

به گزارش خبرنگاران، این در شرایطی است که در حال حاضر پنجره جابجاییی باشگاه استقلال بسته است و قانونا تا این لحظه آبی ها نمی توانند از خریدهای جدید خود استفاده نمایند. با این حال به گفته یکی از نزدیکان باشگاه استقلال پنجره جابجاییی استقلال ظرف امشب و یا فردا باز می گردد و قاسمی نژاد می تواند از هفته نوزدهم برای آبی ها بازی کند.

امین قاسمی نژاد پس از مذاکره طولانی با مدیران باشگاه استقلال و تاخیری که بخاطر دریافت رضایت نامه اش از این باشگاه به وجود آمد، در نهایت قراردادش با آبی پوشان پایتخت را به امضاء رساند. این بازیکن 34 ساله پس از دو فصل و نیم حضور در پدیده(شهرخودرو) مشهد و نمایش خوبی که در این تیم داشت، مورد توجه فرهاد مجیدی نهاده شد و تبدیل به یکی از گزینه های جدی استقلال در جابجایی زمستانی شد که امروز با این تیم به توافق رسید.

قاسمی نژاد دو روز قبل پس از مذاکره با اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال که به خاطر تحت قرارداد بودن او با باشگاه مشهدی نهایی نشد، با دریافت رضایت نامه از پدیده(شهرخودرو) توانست به عنوان بازیکن آزاد به استقلال بیاید. این بازیکن شب گذشته پس از توافق دو جانبه با مالک باشگاه شهرخودرو توانست رضایت نامه اش را بگیرد تا امروز به عنوان بازیکن آزاد پای میز مذاکره با استقلال بنشیند و به توافق نهایی برسد.

قاسمی نژاد که این روزها در تهران به سر می برد، ظهر امروز در باشگاه استقلال حضور یافت و دقایقی قبل قراردادش با آبی پوشان را رسمی کرد تا به جمع شاگردان فرهاد مجیدی اضافه گردد. انتقال قاسمی نژاد به استقلال در شرایطی نهایی شد که این تیم در حال اجرا بازی خارج از خانه مقابل ماشین سازی تبریز بود و در همین حین عظیمترین جابجایی نیم فصل آبی پوشان رخ داد. پیش از این سعید مهری و آرمان رمضانی با استقلال قرارداد بسته بودند و امین قاسمی نژاد سومین بازیکنی است که در جابجایی زمستانی آبی پوش می گردد.

طی ساعات اخیر شایعاتی مبنی بر اینکه باشگاه گل گهر سیرجان پیشنهاد نجومی برای جذب امین قاسمی نژاد و عقد قرارداد یک سال و نیمه با او داشته، این موضوع توسط سیرجانی ها رد شد. باشگاه گل گهر سیرجان در این باره اعلام نموده است: بر خلاف اخبار منتشر شده تا این لحظه هیچ مذاکره مستقیمی با امین قاسمی نژاد از طرف باشگاه گل گهر انجام نشده است و طبق شئونات و قوانین تنها درخواست کتبی به باشگاه پدیده ارسال شده است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: اعداد مطرح شده در بعضی رسانه ها صرفا جهت جذب مخاطب است و در پنجره جابجایی ابتدای فصل و همچنین نیم فصل هیچ پیشنهاد نجومی و عجیبی به بازیکنان در کار نبوده است.

استقلال به احتمال فراوان در نیم فصل دوم بدون خریدهای جدید خود به میدان می رود. زمان جابجایی زمستانی فوتبال ایران فردا شب به اتمام می رسد و در این بین استقلال با مسئله ای عظیم برای ثبت قرارداد بازیکنان خود روبرو است. در حال حاضر پنجره جابجاییی باشگاه استقلال بسته است و مدیران استقلال ادعا می نمایند یک بار برای بودروف پول پرداخت نموده اند اما این پول برگشت خورده و حالا فرصت کمی دارند تا بتوانند دوباره پول را به حساب این بازیکن واریز نمایند.

استقلال در فصل جابجایی عرفان گل محمدی، سعید مهری و آرمان رمضانی را جذب نموده و امین قاسمی نژاد هم برای پیوستن به این تیم به توافق نهایی رسیده اما بسیار بعید است پنجره جابجاییی استقلال تا فردا باز گردد. با این شرایط احتمالا جذب امین قاسمی نژاد منتفی می گردد و از طرف دیگر ممکن است باشگاه استقلال 3 خرید جدید خود را به باشگاه های دیگر قرض بدهد تا آنها با آغاز لیگ بیست و یکم دوباره به این تیم برگردند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1400 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1500

به "امین قاسمی نژاد با عقد قراردادی به استقلال پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امین قاسمی نژاد با عقد قراردادی به استقلال پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید