افزایش 100 درصدی آمار فوتی های ناشی از کرونا در خوزستان

به گزارش پسرک کامپیوتری، خبرگزاری خبرنگاران- افزایش 100 درصدی آمار فوتی های ناشی از کرونا در خوزستان

افزایش 100 درصدی آمار فوتی های ناشی از کرونا در خوزستان

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از اهوازرییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت : 2 هفته پیش موارد بیماری ناشی از کرونا در خوزستان نسبت به هفته قبل آن 74 درصد، بستری ها 90 درصد و موارد فوتی 45 درصد افزایش یافته بود اما در هفته گذشته موارد بیماری 74 درصد، بستری ها 90 درصد و موارد فوت ما در خوزستان به بیش از 100 درصد افزایش یافت.

وی اضافه کرد : تعداد بستری های ناشی از کرونا در خوزستان تا روز 26 بهمن روزانه 189 نفر بود که این آمار در روز 6 اسفند به 264 نفر افزایش یافت و روز گذشته نیز 232 نفر بستری داشتیم.

ابول نژادیان گفت: در پیک دوم کرونا، تعداد بیماران کرونایی در خوزستان بسیار کم بود، ولی اکنون عمده بیماران کشور را داریم و شرایط خطرناکی از این لحاظ در خوزستان حاکم است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز مطرح نمود: روز گذشته از 100 هزار تست کرونایی که در کشور انجام شد 12 هزار مورد آن متعلق به خوزستان بود که رکورد جدیدی را به ثبت رساندیم.

ابول نژادیان در ادامه مطرح نمود: نمونه گیری های مراکز بهداشت و درمانی خوزستان 250 درصد نسبت به هفته های قبل افزایش داشته است و این موضوع آمار بستری های ناشی از کرونا را در خوزستان افزایش داده است.

او بیان نمود: 26 درصد موارد ابتلا به کرونا در خوزستان به وسیله خانواده ها، 23 درصد به وسیله سایر بستگان و شرکت در مهمانی ها، 18 درصد تردد درون شهری و 13 درصد تماس با موارد مثبت و مشکوک در محل کار است.

رییس دانشکاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به اینکه آمار مبتلایان در شهرستان های خرمشهر، بهبهان، شوش، ایذه ، هفتگل، کارون، ماهشهر و باوی فرایند بیماری صعودی است.

خاتمه پیغام /

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 فروردین 1400 بروزرسانی: 4 فروردین 1400 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1445

به "افزایش 100 درصدی آمار فوتی های ناشی از کرونا در خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 100 درصدی آمار فوتی های ناشی از کرونا در خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید