اعضاء کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز انتخاب شدند

به گزارش پسرک کامپیوتری، انتخابات کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت مجازی برگزار و اعضای این کمیته معرفی شدند.

اعضاء کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز انتخاب شدند

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، انتخابات کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور اکثریت واجدین شرایط برای حضور در این رای گیری، برگزار گردید.

این انتخابات به بصورت الکترونیکی برگزار گردید و اکثریت مدیران مسئول نشریات دانشجویی دانشگاه در ان حضور یافته و با ارائه آراء الکترونیکی خود، اعضاء دانشجویی کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه را مشخص کردند.

از میان 85 مدیر مسئول نشریات دانشجویی دارای صلاحیت حضور در انتخابات، 75 نفر در این رویداد حضور یافتند و به نفرات مورد نظر خود رای دادند.

گفتنی است، در انتها این انتخابات الکترونیک، صدرا ندیمی و سپیده کمالیان فرد به ترتیب با کسب 40 و 39 رای به عنوان اعضاء اصلی این کمیته انتخاب شدند.

وحید طیبی خرمی و علی قربان پور نیز با کسب آراء نزدیک، به عنوان اعضاء ذخیره این کمیته تاثیرگذار فرهنگی و دانشجویی مشخص شدند.

گفتنی است، اعضاء دانشجویی کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه، هر سال با رای مستقیم مدیران مسئول نشریات دانشجویی انتخاب شده و به مدت یک سال در نشست های این کمیته حضوری فعال خواهند داشت.

دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حال حاضر دارای 85 نشریه فعال دانشجویی بوده که بعضی از این نشریات در سطح کشور، پیروز به کسب صندلی و رتبه های عالی شده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 945

به "اعضاء کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز انتخاب شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعضاء کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز انتخاب شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید