اعزام ملی پوشان تنیس روی میز به تورهای جهانی قطر و عمان

به گزارش پسرک کامپیوتری، به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، با درخواست مربیان تیم های ملی و اعلام نظر مدیر تیم های ملی به منظور ارتقای رنکینگ جهانی در سال منتهی به المپیک 2020 و آمادگی حضور در مسابقات جهانی 2019 بوداپست، 8 ورزشکار برتر مرد و زن بزرگسال به تورهای جهانی پلاتینیوم قطر و چلنج پلاس عمان اعزام می شوند.

اعزام ملی پوشان تنیس روی میز به تورهای جهانی قطر و عمان

نوشاد عالمیان، نیما عالمیان و امیر حسین هدایی در بخش مردان همراه با ندا شهسواری، مهشید اشتری، پریناز حاجیلو و ملیکا کرمی در بخش بانوان نفرات اعزامی به قطر و عمان هستند. ضمن اینکه نفر چهارم بخش مردان پس از انتها تور ایرانی و معرفی نفر چهارم تیم ملی تعیین می گردد.

مسابقات چلنج پلاس عمان از 29 اسفند شروع شده و تا 4 فروردین ادامه خواهد داشت. مسابقات پلاتینیوم قطر هم طی روزهای 6 تا 11 فروردین ماه برگزار می گردد. همچنین قرار است نیما عالمیان و مهشید اشتری در رقابت های کاپ آسیا شرکت نمایند که طی روزهای 16 تا 18 فروردین ماه در ژاپن برگزار خواهد شد.

تیم ملی تنیس روی میز برای شرکت در مسابقات قهرمانی دنیا آماده می گردد که اول تا هشتم اردیبهشت ماه سال آینده در بوداپست مجارستان برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 75

به "اعزام ملی پوشان تنیس روی میز به تورهای جهانی قطر و عمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام ملی پوشان تنیس روی میز به تورهای جهانی قطر و عمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید