اعتراض سازنده سریال چرنوبیل به گردشگران ، مدلینگ و عکس های خاص با یک فاجعه جهانی

به گزارش پسرک کامپیوتری، عکس های گردشگران با بقایای حادثه شهر چرنوبیل صدای اعتراض سازنده و نویسنده سریال چرنوبیل را در آورد.

اعتراض سازنده سریال چرنوبیل به گردشگران ، مدلینگ و عکس های خاص با یک فاجعه جهانی

خبرنگاران: سریال کوتاه چرنوبیل در روزهای گذشته حواشی زیادی در دنیای صنعت سریال، هنر و سیاست داشته است. این سریال پای گردشگران را نیز بیش از پیش به چرنوبیل باز نموده است.

همزمان با پخش سریال چرنوبیل، گردشگران زیادی برای بازدید از چرنوبیل و بقایای حادثه اتمی این شهر، راهی اوکراین شدند. بعضی آمار ادعا کردند که با پخش این سریال بازدید گردشگران از چرنوبیل بیش از 40 درصد افزایش یافته است اما گردشگران در این فاجعه جهانی، حاشیه هایی نیز ایجاد نموده اند. حواشی که حتی باعث اعتراض سازنده و نویسنده سریال چرنوبیل شد.

کریگ مازن، نویسنده و سازنده سریال کوتاه چرنوبیل درباره حضور گردشگران در چرنوبیل نوشت: این فوق العاده است که سریال موجی از گردشگران را به این منطقه محروم فرستاده است اما، بله من عکس هایی که از گردشگران منتشر شده را دیدم. اگر از آنجا بازدید می کنید یادتان باشد که یک فاجعه وحشتناک اتفاق افتاده، به قربانی ها و کسانی که رنج بردند، احترام بگذارید.

آنالیز برچسب منطقه چرنوبیل در اینستاگرام نشان می دهد ده ها اینفلوئنسر اینستاگرامی و سفر به تازگی از چرنوبیل بازدید نموده اند. تصاویری که این گردشگران از خود منتشر کردند با جو فاجعه وحشتناک چرنوبیل در تضاد است. بسیاری بقایای این شهر را صحنه ای برای عکاسی مدلینگ و ثبت تصاویر جذاب دیده اند. عکس هایی که نه در یک شهرک سینمایی یا دکورهای عظیم که در محل اصلی یک فاجعه که زندگی میلیون ها انسان و حتی کره زمین را تحت تاثیر خود قرار داد گرفته شده است. بخشی از این عکس ها را در ادامه مشاهده می کنید:

به گزارش خبرنگاران، آتش سوزی و انفجار راکتور شماره چهار اتمی چرنوبیل در 6 اردیبهشت 1365 منجر به پخش مواد رادیواکتیو در روسیه و اروپا شد که تبعات آن همچنان ادامه دارد.

منبع: چمدان
انتشار: 21 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 199

به "اعتراض سازنده سریال چرنوبیل به گردشگران ، مدلینگ و عکس های خاص با یک فاجعه جهانی" امتیاز دهید

1 کاربر به "اعتراض سازنده سریال چرنوبیل به گردشگران ، مدلینگ و عکس های خاص با یک فاجعه جهانی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض سازنده سریال چرنوبیل به گردشگران ، مدلینگ و عکس های خاص با یک فاجعه جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید