اشتباه فردی دوامتیاز از استقلال گرفت، مس حریف قدرتمندی است

به گزارش پسرک کامپیوتری، شاهین بیانی در گفت و گو با خبرنگاران، در خصوص تساوی یک بر یک استقلال مقابل آلومینیوم اراک گفت: آبی پوشان روز خوبی را در اراک سپری کردند درست است که برابر آلومینیوم به تساوی رسیدند اما همچنان صدرنشین هستند و می توانند این صدرنشینی را تداوم ببخشند.

اشتباه فردی دوامتیاز از استقلال گرفت، مس حریف قدرتمندی است

وی ادامه داد: دیدار استقلال و آلومینیوم به خاطر کیفیت بد زمین باعث شد دو تیم نتوانند کارهای تاکتیکی روی زمین انجام دهند بیشتر به توپ های بلند رو آورده بودند و استقلال که در لاک دفاعی فرو رفته بود در لحظات پایانی و روی اشتباه فردی یکی از مدافعانش دروازه اش باز شد و دو امتیاز حساس را از دست داد. آبی ها می توانستند با این پیروزی موقعیت شأن را در جدول بهتر کنند اما این اتفاق رخ نداد و حالا باید تلاش کنند دو بازی آینده خود را با پیروزی به پایان رسانده و نیم فصل اول لیگ را با صدرنشینی به پایان برسانند.

بیانی در خصوص تعویضی که استقلال انجام داد و انتقادهای زیادی به همراه داشت، گفت: بحث تعویض ها همیشه مورد نقد و آنالیز بوده گاهی اتفاق می افتد که یک تعویض که به آن طلایی می گویند باعث پیروزی تیم شود و گاهی هم باعث می شود تیم نتواند شرایط بهتری پیدا کند. در خصوص تعویض ها این کادر فنی است که تصمیم می گیرد آنها بر اساس سیستمی که دارند دست به تعویض می زنند و باید به آن احترام گذاشت شاید از نظر خیلی ها آوردن رضاوند به جای آرمان رمضانی اشتباه بود اما به طور حتم کادر فنی دراین خصوص برنامه داشته و حالا که جواب نداده اینچنین مورد انتقاد قرار گرفته است.

بیانی در خصوص دفاعی بازی کردن استقلال مقابل آلومینیوم اراک گفت: آبی ها خیلی زود رو به دفاع آوردند وقتی یک تیمی بیش از 45 دقیقه دفاع می کند به طور حتم اشتباه هم خواهد کرد و دیدیم آلومینیوم اراک در ثانیه های پایانی بازی از اشتباه مدافع استقلال استفاده کرد و توانست دروازه آبی پوشان را باز کند. کادر فنی استقلال از این بازی باید درس بزرگی گرفته باشد و این تجربه می تواند در ادامه فصل به مجیدی و همکارانش کمک کند.

کاپیتان پیشین استقلال در خصوص دیدار روز شنبه هفته آینده آبی پوشان برابر مس رفسنجان گفت: با توجه به اینکه بازی در تهران برگزار خواهد شد شاهد نمایش خوبی از دو تیم در ورزشگاه آزادی خواهیم بود، کیفیت بالای چمن ورزشگاه به بازیکنان اجازه می دهد تا کارهای تاکتیکی را به طور کامل انجام دهند. مس رفسنجان عملکرد خوبی در لیگ امسال داشته و به طور حتم نمی خواهد بازنده این دیدار باشد. مس یک حریف پرقدرت برای استقلال خواهد بود، آنها آنالیز خوبی از آبی پوشان خواهند داشت تا با دست پر به رفسنجان بازگردند. فرهاد مجیدی هم می داند برای تداوم صدرنشینی اش باید این دیدار را با پیروزی به پایان برساند در این بازی وریا غفوری هم حضور دارد کاپیتان باتجربه ای که بازیکنان به او احترام می گذارند و نقش معین کننده ای در نتیجه این دیدار خواهد داشت.

بیانی در پایان و در خصوص حضور تماشاگران در ادامه لیگ برتر گفت: این یک پوئن مثبت برای تیم هایی است که هواداران زیادی دارند تیم های پرطرفدار از این موقعیت به خوبی استفاده می کنند، استقلال هم می تواند با حمایت هوادارانش روز خوبی را رقم بزند مدت هاست که تماشاگران را در ورزشگاه ندیده ایم و به طور حتم آنها پرانرژی به ورزشگاه می آیند تا یکی از عوامل پیروزی استقلال مقابل مس رفسنجان باشند

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 بهمن 1400 بروزرسانی: 23 بهمن 1400 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1888

به "اشتباه فردی دوامتیاز از استقلال گرفت، مس حریف قدرتمندی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتباه فردی دوامتیاز از استقلال گرفت، مس حریف قدرتمندی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید