استقلال محکوم به پیروزی مقابل نفت است، تمرکز آبی پوشان به هم نریزد

به گزارش پسرک کامپیوتری، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته سوم رقابتهای لیگ برتر میهمان نفت مسجد سلیمان است و آبی پوشان پس از یک شکست و یک تساوی در این فصل، باید هفته سوم مقابل این حریف به میدان بروند.

استقلال محکوم به پیروزی مقابل نفت است، تمرکز آبی پوشان به هم نریزد

محمد نیک سیرت در مصاحبه با خبرنگاران در این خصوص گفت: متاسفانه آبی پوشان در دو هفته اول نتوانستند نتایج مطلوبی بگیرند و این باعث افزایش حساسیت در بازی سوم می شود. استقلالی ها محکوم به پیروزی در این بازی هستند تا برای دربی تحت فشار نباشند.

مهاجم پیشین آبی پوشان بیان داشت: شاگردان استراماچونی در دو هفته اول هم بازیهای قابل قبولی داشتند و انصافا باید بگوییم نه در تبریز مستحق شکست بودند و نه مقابل فولاد سزاوار از دست دادن پیروزی بودند. متاسفانه در هر دو بازی اتفاقات بد و مشابهی افتاد و در هر دو بازی تیم ما در دقایق 95 و 96 گل خورد.

وی افزود: یکی از مشکلاتی که در این دو بازی به چشم آمد، فقدان یک بازیکن لیدر در میانه میدان بود که توان هدایت تیم در لحظات حساس به خصوص در وقت های تلف شده را داشته باشد. امیدوارم این دو حادثه مشابه، تجربه خوبی برای بازیکنان باشد تا منبعد در لحظات حساس بتوانند بازی را مدیریت کرده و امتیازات حساس را از دست ندهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 289

به "استقلال محکوم به پیروزی مقابل نفت است، تمرکز آبی پوشان به هم نریزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال محکوم به پیروزی مقابل نفت است، تمرکز آبی پوشان به هم نریزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید