استانداری اردبیل به خانه جوان تبدیل گردد

به گزارش پسرک کامپیوتری، به گزارش خبرنگاران، اکبر بهنام جو عصر شنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان استان اردبیل توضیح داد: باید از ایده های نوین دانشجویان در تمامی عرصه ها استفاده گردد تا بتوان گام های عملی برای تبدیل واحدهای رشد و فن آور به شرکت های دانش بنیان برداشته گردد.

استانداری اردبیل به خانه جوان تبدیل گردد

به گفته وی چنانچه طرح های مختلفی در سطح استان تدوین و برنامه ریزی می شود، باید با محوریت توجه به نیازهای جوانان تنظیم شود.

استاندار اردبیل یادآور شد: در سیاست های مربوط به تحقق 20 هزار شغل در استان تا خاتمه امسال و دیگر طرح های گردشگری به مانند زمستان بیدار، جوانان مطرح بوده و عملیاتی شدن هر دو شعار محوری استان در واقع حمایت عملی از این قشر توانمند و پویای جامعه خواهد بود.

بهنام جو وظیفه مدیران میراث فرهنگی را در بسیاری از حوزه ها بسیار سنگین توصیف کرد و ادامه داد: مسئولان در میراث فرهنگی و گردشگری باید زمینه راه اندازی هتل اسکول و یونی هتل ها را در اردبیل فراهم نموده و دانش آموختگان را از استان های مختلف کشور برای تحصیل در این مقاطع جذب کنند.

وی ادامه داد: شایسته است که جلسات مرتبط با جوانان، در محل خانه جوان استان تشکیل شود تا به شکل مطلوبی در برنامه ریزی اهداف و برنامه های این گروه اقدام شده و از نزدیک پیوند و ارتباط بیشتری با فعالان سازمان های مردم نهاد و جوانان داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 46

به "استانداری اردبیل به خانه جوان تبدیل گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استانداری اردبیل به خانه جوان تبدیل گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید