آموزشگاه پرتقالی ها، مرجعی برای یادگیری اصولی طراحی وب

به گزارش پسرک کامپیوتری، اگر قصد دارید طراحی وب رو یاد بگیرید، حتماً این متن را بخوانید چون ما در آموزشگاه پرتقالی ها تمام کوشش خود را می کنیم به صورت پروژه محور و در کوتاه ترین زمان ممکن، هر آنچه طی چند سال با آزمون وخطا پیدا کردیم را با شما به اشتراک بگذاریم.

آموزشگاه پرتقالی ها، مرجعی برای یادگیری اصولی طراحی وب

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید.

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام آموزشگاه پرتقالی ها، حتی اگر طراحی سایت را کاری آسان فرض کنیم، قطعاً یک سایت چیزی بیشتر از یک طراحی خوب نیازمند است. به بیانی دیگر، طراحی سایت فقط یک قسمت از پازل یک سایت پیروز به شمار می رود. البته شاید بد نباشد به این مسئله نیز اشاره کنیم که طراحی یک سایت اکنون بیش از هر زمان دیگری به یک مهندسی قوی نیازمند شده تا در بین هزاران سایت و رقیب، بتواند جایگاهی را پیدا کند و تبدیل به منبعی برای کسب درآمد و یا معرفی شما تبدیل گردد.

ما در آموزشگاه پرتقالی ها به شما یک راه اصولی برای ساخت یک سایت و به درآمد رساندن آن را آموزش می دهیم. به بیانی دیگر، در این سایت، آموزش هایی قرارگرفته که از صفرترین نقطه آغاز نموده و مرحله به مرحله شما را با چالش هایی روبرو می نماید و آموزش هایی را با شما در میان می گذارد که در نهایت به شما یاری می نماید، طراحی سایت را یاد بگیرید. در مراحل بعدی نیز به شما SEO و سپس دیجیتال مارکتینگ را می آموزد که شما را قادر سازد از سایت خود کسب درآمد کنید و آن را تبدیل به یک کسب وکار آنلاین کنید.

در مسیری که آموزشگاه پرتقالی ها برای طراح وب شدن در نظر گرفته، اولین گام این است که در یک دوره که به صورت کاملا پروژه محور در نظر گرفته شده است، صفحه اصلی یک سایت را در محیط فتوشاپ اجرا می کنید. اصلاً نگران نباشید اگر هیچ چیز در خصوص فتوشاپ نمی دانید، چون ما تمام کوشش خود را نموده ایم تا آموزشی که ضبط می کنیم به ساده ترین شکل ممکن و گام به گام به شما هر آنچه ضروری است یاد بگیرید را آموزش دهد!

پس از اولین قدم آغاز کن و تبدیل به یک طراح سایت شو!

آموزش پروژه محور فتوشاپ کاربری وب

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 بهمن 1398 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 562

به "آموزشگاه پرتقالی ها، مرجعی برای یادگیری اصولی طراحی وب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزشگاه پرتقالی ها، مرجعی برای یادگیری اصولی طراحی وب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید