آل کثیر: مقابل نفت مسجدسلیمان چیزی برای از دست دادن نداریم، امید و انگیزه در نساجی زنده شده است

به گزارش پسرک کامپیوتری، مهاجم تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت که با کسب پیروزی های اخیر در لیگ برتر و جام حذفی این تیم امید و انگیزه ای مضاعف یافته است.

آل کثیر: مقابل نفت مسجدسلیمان چیزی برای از دست دادن نداریم، امید و انگیزه در نساجی زنده شده است

علی آل کثیر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره آخرین شرایط نساجی گفت: شرایط تیم ما خوب است و در این چند روز هم تمرینات خوبی انجام دادیم تا آماده ادامه بازی های لیگ برتر شویم. خوشبختانه بعد از آمدن ساکت الهامی شرایط تیم تغییر کرد و دو بردی که در جام حذفی و لیگ برتر کسب کردیم روحیه بازیکنان را خیلی بالا برد. حالا همه ما به آینده امید زیادی داریم و امید و انگیزه در نساجی زنده شده است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قبول دارید نساجی برای ماندن در لیگ برتر کار سختی خواهد داشت؟، خاطر نشان کرد: بله، کار ما خیلی سخت است، ولی خوشبختانه بعد از آمدن الهامی، شرایط نساجی خیلی بهتر شده است. این مربی نهایت تلاشش را انجام می دهد تا نساجی در لیگ برتر بماند. همه ما هم قسم شدیم که نساجی را در لیگ برتر نگه داریم و در ادامه بازی ها نتایج خوبی بگیریم. مطمئن باشید با نهایت انگیزه تلاش خواهیم کرد تا نساجی در لیگ برتر بماند.

آل کثیر در مورد دیدار با نفت مسجدسلیمان در هفته نوزدهم لیگ برتر گفت: نفت مسجدسلیمان در لیگ امسال با توجه به بضاعتی که دارد، نتایج خوبی گرفته است. ما بازی سختی در پیش داریم، ولی شرایط نساجی در جدول طوری است که در این بازی چیزی برای از دست دادن ندارد. ما فقط برای دریافت سه امتیاز بازی می کنیم و امیدوارم مسجدسلیمان را با برد ترک کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1400 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1502

به "آل کثیر: مقابل نفت مسجدسلیمان چیزی برای از دست دادن نداریم، امید و انگیزه در نساجی زنده شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آل کثیر: مقابل نفت مسجدسلیمان چیزی برای از دست دادن نداریم، امید و انگیزه در نساجی زنده شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید